Brev:
Vil ikke overgive sig - 12 mdr.
20. februar 2012
Alder:
12 mdr.
Vil ikke overgive sig - 12 mdr.
Hej Helen.
Min lille T vil ikke ligge i sin barnevogn mere. T er 12 mdr. og for ca. 4 uger siden blev han forkølet og siden vil han bare ikke sove i sin barnevogn. Hver gang jeg prøver at ligge han skriger han som om han er bange for at ligge der. Jeg kan ikke forstå hvad der er sket og det er ærgeligt fordi han sov rigtigt godt udenfor.
Nu prøver vi så at få ham til at sove i hans seng.
Han vågner ca. kl. 06 og gaber og gnider øjne når kl er ca. 08.30, men han vil IKKE sove. Så går der en time. Jeg prøver at få ham til at sove igen, hvor jeg sidder på sengen og vugger ham. Endelig falder han i søvn med en del overtalelse.
I skrivende stund sover han :-)
T sover kun 1 gang om dagen nu. Han kunne godt trænge til 2 lure fordi han er træt men han vil ikke sove. Han kommer i seng for natten, kl 18.30-19.00. Han får stadig MME om natten fordi han er sulten. Han får også godnat grød.
T er en meget viljestærk lille dreng og meget PÅ når han er vågen. Følger med i Alt. Hvis han er igang med noget, kan han også lige holde øje med hvad der ellers foregår. Han er også en meget glad dreng.
Han begynder i vuggestue 1. marts og der kommer nok også en ændring hos ham.
Jeg glæder mig til at læse dit svar og måske lidt om hvordan jeg håndtere den vilje som han har, når han kaster sig bagover, når der er noget han ikke vil. Specielt når han skal sove.
Med kærlig hilsen Mor