Brev:
Søvn og mælk ved midnat
20. februar 2012
Alder:
3 mdr.
Søvn og mælk ved midnat
Hej Helen
Amningen er heldigvis kommet fint igang igen efter pausen :o) Min datter plejer at spise 19.45 og så ved 03.00 tiden, 05.00 tiden og så vågner hun mellem kl.05.30 og 06.00.
De sidste nætter har hun så vågnet til midnat også og har fået mælk der. Har lånt din bog og kan se det passer med søvnhjulet og de korte vågenperioder. Skal jeg give hende mælk der eller vugge hende så hun sover videre, når nu hun før ikke har spist til midnat?
Vil gerne have hun sover lidt længere og vil prøve at skubbe dagen med et kvarter, men hvor lang tid er det "normalt" at sove formiddagslur. Hun tager den omkring kl. 08.20 og kan sagtens sove til 10.45 symes bare det virker som en lang lur. Hun sover igen ved 12.00 tiden og 2.5 time frem og så en lur sen eftermiddag.
Hilsen Linda