Brev:
Ideer til pålæg på rugbrød
8. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Ideer til pålæg på rugbrød
Kære Helen
Hvad ville du foreslå man skulle prøve med af pålæg på rugbrødet når man skal i gang med det? Eller har du nogle spændende forslag?
Venlig hilsen
Helle