Brev:
Spisning om natten - 4 mdr.
7. februar 2012
Alder:
4 mdr.
Spisning om natten - 4 mdr.
Hej Helen
Tak for dit brev sidst ang. tvillingerne.
Nu er der dukket et spg mere op, dette er ang flaske sen aften 23/24 tiden og flasken om natten, ca kl 3-4.
Vi har altid givet drengene en flaske inde vi går i seng, dette foregår imens de sover. Førhen kunne de spiser omk 200 ml, men den sidste uges tid spiser de ikke meget af flasken, omk. 60 ml.
Mit spg er, skal vi blive ved med, at give dem denne flaske imens de sover, eller skal de bare have lov til at sove :) ?
De vågner omk. kl 3-4 stykker om natten hvor de spiser. Så sover de til kl. 8 uden at vågne, og der efter får de en flaske, her er det ikke altid de vil spise op. De får altid tilbudt 200 ml til hvert måltid. Hele dagen i gennem spiser de godt, og meget.
De er nu begyndt på at få smagsprøver af grød, noget de synes om, men ikke meget de spiser af det. I sammenråd med min sp har hun forslået mig at give dem en flaske med mme med lidt rismel (vælling) denne flaske sluger de inden de falder i søvn til aften, som ca. er ved 19.30 tiden. Tænker kun at de skal tilbydes vælling ind til de begynder på mere grød, og derved bliver mere mætte af det, derefter skal vi tilbage til den alm. flaske mme.
Drengene sover stadig ikke meget om dagen, men man må sige at de sover meget flot fra 19.30-8.00 næste morgen. Så tror bare det er sådan de er :) jeg kan dog få dem til at sove 2 timer til middagslur nu.
Mange hilsner fra
Den glade tvillingemor.