Brev:
Skal jeg vække min søn om natten for at give flaske
6. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Skal jeg vække min søn om natten for at give flaske
Hej Helen!
I henhold til de andre spørsmål, kommer dette også, - skal jeg vække min søn for at give ham flaske om natten? Han vågner jo tit om natten, umiddelbart for at få sut hveranden time natten igennem, det tager jo lige lidt tid at ordne flaske i forhold til amning, og det er sket at når han er vågnet, og jeg er gået i gang med at lave flaske, sover han når jeg kommer tilbage???
Helle