Brev:
Sover kun lur 2 gange om dagen
6. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Sover kun lur 2 gange om dagen
Hej Helen!
Vores søn på 7 mdr sover pt kun 2 gange om dagen, hele dagen går godt, typisk er han oppe 2 timer og bliver lagt ud, dvs en formiddagslur (2 timer) og eftermiddagslur (1 time), sen eftermiddag vil han ikke dvs han tit oppe fra 16.00-20.00 4 timer inden han siger godnat.
Til dels er han i okey humør men også tit pjævset.... er det bare sån? eller har du et råd?
Helle