Brev:
Vil ikke drikke vand af kop eller flaske
6. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Vil ikke drikke vand af kop eller flaske
Hej Helen!
Vi kæmper med at få vores søn på 7 mdr til at drikke vand, har prøvet alle slags kopper, flasker, koldt og varm, men det frister ikke, kan lige får ham til at tage et par dråber, hvad kan jeg stille op?
Prøver hver dag til måltidet, men på indtagelse af væske kan man ikke indregne dette... og han får ikke nok i forvejen ligger i alt på 400 ml i flaske og grød.
Helle