Brev:
Må jeg give allomin uden at varme det først?
9. juli 2003
Alder:
5 mdr.
Må jeg give allomin uden at varme det først?
Hejsa
Når nu vi er på tur osv, så vil vi gerne give vores søn på 5½ mdr færdigblandet allomin (dem i de små kartoner). Må man give dem ude at varme dem op, så man ikke behøver at tage varmt vand med til at varme dem op? Det ville gøre det hele en del lettere. Er der en ernæringsmæssig grund til at man varmer mælken op?
Håber det var til at forstå;)
Hilsen Lise