Brev:
Søvn - 6 mdr.
6. februar 2012
Alder:
6 mdr.
Søvn  - 6 mdr.
Hej Helen,
Ja så er jeg tilbage. Tak for dit sidste svar det hjalp i 7 dage hvor Isla sov igennem. And what a bliss. Min mand og jeg troede, at nu var der gode tider på vej, men ak nej....
Isla har haft diarre de sidste fem dag men er ved, at vœre oven på igen. Nu forsøger vi og få den gamle rutine op og køre igen.
Isla er en meget opmœrksom pige og smiler til alt og alle hun møder på sin vej. Hun elsker sang og musik og nyder og sidde foran computeren sammen med sin far og se Sigurds bjørne time. Hun er god til at sidde selv og underholde sig. Men rulle rundt vil hun bare ikke. Når hun ligger på maven drejer hun rundt for, at finde det legetøj, hun gerne vil lege med, men bliver irriteret over at ligge på maven efter et stykke tid. Vi har som du skrev forsøgt og ligge ammepuden under hende, men hun stritter imod.
I løbet af dagen er jeg meget aktiv med Isla, og leger tumle lege og stimulastik. Det er til stor fornøjelse for Isla vi er også begyndt og øve kravle, men det kommer nok til at tage noget tid.
Vores dage ser således ud.
Isla vågner normalt kl 6.15, vi forsøger og give hende flaske, det nœgter hun og efter et stykke tid forsøger vi os med frugtgrød, men det behager heller ikke den unge dame.
Det eneste hun vil have er lidt vand og det svare til ca 10 ml, hun grœder og er rigtig irriteret vil ikke sove, men kun hœnge på min eller far skulder.
kl 8.00 bliver hun lagt til dagens første lur og sover indtil kl 11.00 så spiser hun gerne 120 ml mme og vi tilbyder lidt frugtgrød her spiser hun måske 50 ml og drikker 30 ml vand.
nr 2 lur er kl 13.30 nogle gange 14.00 og så sover hun indtil kl 16.00. når hun vågner får hun en flaske, drikker ca. 120 ml igen spiser aftensmad med os kl 18.00 og bliver lagt i seng kl. 19.30. Skal lige siges,at efter hendes anden middagslur er det en ren kamp og holde hende oppe indtil kl 19.30 og hun er meget sur og aftensmad er en ren pinsel. hun skriger og gnubber sit ansigt så der mad over det hele.
kl 19.00 begynder vi med bad, massage og sang, så bliver hun lagt i seng her får hun hendes flaske, vi må nemlig ikke sidde med hende og give den. Hun ville ikke drikke sin mœlk hvis vi sidder med hende. som regel falder hun i søvn men er begyndt og vågne efter 1 time og så ligge hun vågen i 2 timer hvor hun grœder, skriger og pludre med sig selv. Så vågner hun igen kl 00.00 skriger og er meget utilfreds drikker 90 ml mœlk og sover videre indtil kl 05.00 og derefter er det en kamp og få hende til at sove indtil kl 06.15. Det skal siges, at nogle gang når hun vågner kl 00.00 kan det tage os op til 2 timer at få hende til at sove igen.
Jeg kan kun sige, at vi er trœtte og aner ikke vores levende råd. Hvad gør vi forkert?
Hilsen Johanne