Brev:
Søvnskift
2. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Søvnskift
Hej Helen
Har nu fået styr på maden, han begyndte og selv at vise interesse for flasken, så det går super godt med den sidste plan jeg har fået, tak for det.
Vi er desværre begyndt at døje med søvn skift igen.... Det har vi prøvet før men denne gang har jeg ikke meget held med at gå ham i søvn igen... Det er næsten hver gang nu hvor jeg ligger ham ud i vognen og sove. Han falder hurtigt i søvn kan 9 ud af 10 falde i søvn uden gåtur. Derefter kan man næsten stille klokken efter ham. 40-45 minnutter så vågner han og er meget ked af det. Han begynder at græde med lukkede øjne og selvom jeg står ved siden af barnevognen og siger schhh... Og giver ham sutten lykkedes det ikke at få ham til at sove videre. Han ligger bare og kigger og når han begynder at kede sig trods gåtur bliver han sur og vil op.
Når han så kommer op er han pylret og langtfra veludvilet. Har du nogle gode råd?
Hilsen