Brev:
Julius vil ikke spise grød
2. februar 2012
Alder:
6 mdr.
Julius vil ikke spise grød
Hej Helen
Tak for al din hjælp tidligere ....
Julius på 6 mdr. vil ikke spise grød. Han er utilfreds om dagen og vågner 2-3 gange om natten og får flaske. Hvad skal jeg gøre? Jeg er ved at blive skør.....
Jeg laver grød tre gange dagligt hvor jeg normalt ville give ham sin flaske, men han nægter..... Jeg prøver forskellige slags grød.... Intet hjælper... Når han så til sidst skriger af sult, så får han flasken : (
Med venlig hilsen
Gabriella