Brev:
Eftermiddagsmad
1. februar 2012
Alder:
10 mdr.
Eftermiddagsmad
Hej Helen
Min dreng på 10.5 mdr. vil ikke spise ymer, yoghurt natural eller tykmælk. Har også forsøgt at drysse rugbrødsdrys, æble/pære mos og müsli. Men han bryder sig stadig ikke om det. Har også forsøgt at lave en smoothie til ham bestående af yoghurt naturel, lidt frisk appelsin juice, frosne jordbær, frisk ananas, frisk pære/banan. Det går en anelse bedre, men han er stadig ikke meget for det. ...
...
Han er ellers en dreng som kan li rigtig mange ting og lige med mad har vi ikke haft de store problemer med ham. Han har fin appetit og spiser generelt godt.
Mit spørgsmål er så, hvad jeg så giver ham om eftermiddagen og om han ikke kommer til at mangle disse surmælksprodukter? Han får vand/sødmælk til måltiderne og vil gerne drikke dette. Han spiser også ost.
Tak på forhånd
Hilsen herfra