Brev:
Forberedelse til lillebror
1. februar 2012
Alder:
0 mdr.
Forberedelse til lillebror
Kære Helen
Der er sket mange ting siden sidsst. Vi er kommet til Danmark, og det gaar faktisk fint med Oscar og opstart i børnehaven.
Jeg har et meget praktisk spørgsmaal til dig. Jeg skal snart føde, og vil gerne forberede lidt tøj og andet til han kommer til verden.
Men nu er jeg lidt i tvivl, maa de sove ude lige fra fødslen eller er det først efter et par uger, og hvor meget tøj skal de have paa? Han kommer her i februar :-).
Med venlig hilsen
Lotte