Brev:
Driller os om natten - 16 mdr.
24. januar 2012
Alder:
16 mdr.
Driller os om natten - 16 mdr.
Hej Helen
Vores datter på knap 16 mdr. har den sidste uge drillet os om natten.
Hun deler stadig soveværelse med os forældre, hun ligger i hendes egen tremmeseng. Men så snart hendes værelse er klart, skal hun sove der. Hun har været forkølet et stykke tid, og jeg synes det lyder til hendes næse stadig er lidt tilstoppet.
Hun vågner fast hver nat kl. 04-05, rejser sig op i sengen og kalder på os. Om hun vågner fordi hun er generet af hendes tilstoppet næse, hoster eller blot fordi hun har fundet ud af hun evt. kommer over i vores seng ved jeg ikke.
Hun er ikke ked af det, men da vores overskud er minimalt og især nu, hvor vi får mindre søvn kommer hun over til os i sengen. Det tunge er at hun ikke kan ligge sig til at sove, men istedet roder rundt og ikke kan finde ro, det kan så godt stå på i et par timer.
Vi prøver ofte at ligge hende tilbage igen, nogle gange går det men sjældent mere end et øjeblik så kalder hun igen.
Har du et godt råd til, hvordan vi griber denne situation an?
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
mor