Brev:
Rødvin
23. januar 2012
Alder:
9 mdr.
Rødvin
Hej Helen
For en gangs skyld et kort spørgsmål. Vi bruger ofte rødvin i maden til at give smag og kraft - særligt nu hvor vi gerne vil give Emma det samme som os og derfor undlade at salte maden ville det give lidt smag til maden.
Men er det OK at give Emma mad, hvor der har været rødvin i? Alkoholen er jo brændt af, men allligevel vel?
Med venlig hilsen
Rikke