Brev:
Drikker ikke nok mælk
23. januar 2012
Alder:
4 år, 2 mdr.
Drikker ikke nok mælk
Kære Helen.
Min søn er ikke den store mælkedrikker - han vil helst have vand. Men jeg er bange for, at hans kalkindtag ikke er stort nok.
Han får mælk til sin havregryn hver morgen (ca. 1,5 dl) - drikker vand i børnehaven - og om aftenen kan vi lokke max. 1 dl mælk i ham. Han spiser ost og yoghurt i ny og næ. Han spiser varieret, så jeg giver ham ingen vitaminpille kun fiskeolie hver dag.
Har du nogle gode råd til, hvordan jeg får dækket hans kalkbehov?
Hilsen mor