Brev:
Min pige på 7 mdr. vil ikke spise, rulle eller være alene
7. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Min pige på 7 mdr. vil ikke spise, rulle eller være alene
Hej!
Min pige på snart 7 måneder vil ikke spise. Hun startede med skemad da hun var 3,5 mdr og har været rigtig god til det. MEN så blev hun syg og nu vil hun ikke spise. Jeg kan med held sommetider få 1 potion grød ned om morgen og lidt aftensmad, men så står den også på allomin 2 resten af tiden.
Hendes rytme er lidt rodet, og jeg har svært ved at få alle måltider i hende, for enten er hun for træt men kan ikke sove fordi hun er for sulten.
Hun vågner ca 7-7.30, lur igen 9-10, sover igen ca 13 og en lille lur omkring 17-18 hun sover ikke igennem om natten, men får en flaske der.
Har du et godt råd til hvordan vi får vendt det her, for jeg er så småt begyndt at blive frustreret.
Samtidig kan/vil hun ikke rulle. At blive lagt på maven er for hende nærmest en straf, føler jeg. Hun kan komme helt om på siden fra ryggen, men kun om natten når hun sover. Til gengæld kan hun sidde selv og har gjort det i snart 1,5 mdr. Skal jeg bare glemme at hun ikke kan rulle?
Et sidste spørgsmål: Er det nu hun begynder at blive bevidst om når vi går fra hende. Hun kan ikke ligge alene og lege. Der skal sidde en hos hende hele tiden.
Puha, det var en masse spørgsmål, og sikkert en del rodet. Det må du undskylde.
Venlig hilsen Mette