Brev:
High need baby - 4 mdr.
19. januar 2012
Alder:
4 mdr.
High need baby - 4 mdr.
Kære Helen,
Ja, det virkede nok en enkelt gang eller to godt med et aftenbad og en flaske. Nu er vi tilbage til at vores pige vågner en gang i timen natten igennem og dagene går med at berolige, bære, trille osv, fordi hun ikke får sovet om natten.
Vi er mildest talt på bar bund! I tvivl om det er for stimulerende for hende med det bad. Om mme giver uro. Vi er igen uden nogen ide til at komme videre og vi er kede af det og meget meget trætte. Findes der noget sted man kan henvende sig og få rådgivning omkring "high need"? Er det overhovedet et brugt begreb i Danmark. Jeg ville gerne søge efter info på nettet, men kan ærligt talt slet ikke magte det :-( jeg er udkørt. Lige som vi tror at noget hjælper, så gør det ikke og alt er som før. Hjælp!
Vores datter bliver fortsat meget hurtigt træt. Især om aftenen knytter hun hænderne, hyperventilerer, spjætter og springer op ved den mindste lyd. Skal vi ligge hende i seng? Kl 18?? Efterhånden vågner hun alligevel tit kl 04 og kan ikke finde ro til at sove videre.
Med venlig hilsen
D.