Brev:
vågner meget tidligt - 10 mdr.
13. januar 2012
Alder:
10 mdr.
vågner meget tidligt - 10 mdr.
Kære Helen.
Så er jeg her igen med spørgsmål.
Elias som er 10 mdr og 4 dage gl er beg at vågne tidligere og tidligere og det er startet for ca. en uge siden før var det mellem 6 - 7 han vågnede men nu er det allerede kl 5.20 og han står op i sengen og skriger og med det samme jeg prøver at ligge ham ned kæmper han i mod og bliver gal - jeg kan nogenlunde holde ham med en fast hånd nede i sengen mens jeg tysser på ham og prøver at rokke ham lidt fram og tilbage ved at jeg tager ham om hoften.
Han "springer" op så snart jeg forlader værelset og står og skriger igen. Nogle gange når jeg har gået der frem og tilbage (og ja vi har to andre børn som også sover på det tidspunkt som han helst ikke skal vække, så det er også en faktor der spiller ind), så har han lavet stort i bleen og ja så står vi op eller jeg opgiver simpelthen, fordi så er kl alligevel blevet 6 - 6.30 og ingen har fået søvn - det er bare så frustrerende!
Han står op kl ca. 5.20 ser meget træt ud og gaber.
får sin første lur kl 9 sover 1 time
bliver lagt ud at sove igen kl 13.00 og sover som regl til han vågner kl ca. 15.30 - 16.
Om aftens får han godnat grød og en flaske som han som regl ikke kan drikke ret meget af pga. grøden om natten får han ca. af en gang 150 ml.
Håber virkerlig der er noget vi kan gøre for jeg er bare så træt og det tro jeg også han er.
Med venlig hilsen
Ditte