Brev:
Vil ikke synke maden
12. januar 2012
Alder:
10 mdr.
Vil ikke synke maden
Hej Helen.
Håber du kan hjælpe med et spiseproblem.
Min datter er 10 måneder, og får stadig blendet mad middag og aften, da hun kaster op hvis der er for mange klumper i. Nu er hun begyndt at la maden blive indeni munden og synker det ikke. Tænkte først om hun ku ha ondt i halsen eller lign. men hun drikker fint af kop og sutteflaske.
Synes det er mærkeligt og ret irriterende at hun er begyndt på det, og hun bliver til sidst sur. Frustrerende fordi hun ikke er den største af slagsen, så vil gerne ha at hun får noget mad.
Skal nævne at hun er født 18 før termin. Men det burde vel ikke ha noget at gøre med.
Håber du kan hjælpe.
Den frustrerende mor