Brev:
Soverutine - to børn på samme værelse
10. januar 2012
Alder:
3 år, 4 mdr.
Soverutine - to børn på samme værelse
Hej Helen,
Vi er kommet til den tid, hvor vi føler at børnene kan sove på samme værelse. Vores store pige er 3 år og 4 mdr. og vores dreng er 18 mdr.
Vores dreng, har før sovet på vores værelse, men vi savner, at kunne "være os selv" og vi tror også at det kan lade sig gøre at de sover på samme værelse.
Vi har forsøgt at lægge dem samtidig og hver for sig, men lige lang tid tager det. Det er 4 dage siden vi begyndte og jeg ved at vi nok bare skal være tålmodige.
Så det jeg leder efter, er nogle gode råd til, hvordan man får dem til at sove på samme værelse?
Lige nu tager det os 1 - 1 1/2 time hver aften, hvilket er lidt energikrævende :)
Er det bare fordi de lige skal vænne sig til hinanden og rummet?
På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
T