Brev:
Godnatflaske
9. januar 2012
Alder:
14 mdr.
Godnatflaske
Kære Helen
Vores søn er 14 mdr. og får stadig en flaske før sengetid. Han er meget glad for den, men det er vist på tide at afskaffe den.
Hvordan gør vi det? Skal han evt. have noget andet i stedet? Han får knap 100 ml MME i flasken. Han har i øvrigt altid været flaskebarn.
Med venlig hilsen
Lone