Brev:
Hvad skal vi give som andet måltid?
20. december 2011
Alder:
5 mdr.
Hvad skal vi give som andet måltid?
Kære Helen.
Min datter på lidt over 5 måneder har nu fået grød en gang om dagen i lang tid. Vi startede da hun var lige fyldt 4 måneder, fordi jeg ikke havde mælk nok.
Hun er glad for grøden og spiser næsten en fuld portion (lavet af 30 g. mel). Det har hun gjort i en uges tid nu.
Jeg er lidt i tvivl om, hvornår vi skal gå videre til to måltider skemad om dagen? Når hun virker sulten hele tiden igen? Eller når hun spiser første måltid, som hun skal?
Hvad vil du anbefale, at vi giver som andet måltid? Det første er enten ris- eller majsgrød med lidt frugtmos i.
Med venlig hilsen
Malene