Svar: Min søn på 5½ måned mangler appetit
7. juli 2003
Alder:
5 mdr.
Hejsa Lise
Det er meget svært for mig at rådgive dig, da jeg ikke kan se din søn. Det er af stor betydning at se, hvordan han ser ud og trives, hvordan hans vægtkurve og hans udvikling i øvrigt er, hvis man skal kunne give dig et fyldest gørende svar.
Det lyder som om han motorisk er meget fint med, men da du skriver at hans bleer ikke er særligt våde og urinen er gullig, så synes jeg at det vil være godt at få din dreng vurderet af en læge.
En mors bekymring skal altid tages alvorligt og du kan sagtens henvende dig til lægen med henblik på at få ham undersøgt.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske