Brev:
Tør afføring
27. november 2011
Alder:
6 mdr.
Tør afføring
Hej Helen.
Vores dreng har nu fået skemad to gange om dagen, grød til formiddag og grøntsager til aftensmad, i en måneds tid. Han har ikke altid lige god appetit. Til gengæld er han rigtig glad for at drikke vand og bæller faktisk nærmest af koppen ved måltiderne.
Desuden synes jeg at han stadig får meget ved mig, jeg lægger ham til når han vil og har faktisk ikke tal på hvor mange gange om dagen jeg ammer ham. Derfor undrer det mig også at hans afføring er tør og at det virker til at han skal lægge kræfter i for at komme af med den. Han virker ikke til at have ondt og afføringen er ikke hård eller knoldet, bare tør. Synes ikke han kan have væskemangel når nu han får så meget at drikke, men hvordan kan det ellers være at han har så tør afføring.
Tak for dit svar!
Venlig hilsen Ulla