Brev:
Min datter vil ikke tage brystet, hvad gør jeg?
7. juli 2003
Alder:
3 mdr.
Min datter vil ikke tage brystet, hvad gør jeg?
Vi har en datter på ca. 12 uger, som jeg indtil nu har ammet uden problemer - dog ved hjælp af suttebrik, da mine brystvorter ikke er ret store.
Den sidste uges tid er hun imidlertid begyndt at vende sig væk fra brystvorten og skrige - mere og mere hysterisk jo mere jeg forsøger at lokke hende til.
De første gange var det bare ved et enkelt måltid om dagen - de andre forløb uden problemer, men efterhånden er det de fleste måltider der forløber på den måde, hvilket er ret frustrerende
Det hjælper ikke bare at vente lidt og så prøve igen, så indtil nu har jeg i stedet malket ud, og så givet hende det i flaske.
Jeg kan ikke gennemskue hvad problemet er - hvorfor hun gør det?? - og derfor heller ikke, hvad jeg skal gøre for at løse problemet.
Håber på et hurtigt svar - med venlig hilsen
Lene.