Brev:
Dele værelse - 8 mdr.
21. november 2011
Alder:
8 mdr.
Dele værelse - 8 mdr.
Hej Helen.
Jeg ville gerne høre dig om du ved noget om at det er okay at Marcus på 8 mdr deler værelse med min datter på 6 år ?
Mine to andre drenge på 2 år og 4 år deler jo værelse, og min datter har så spurgt om Marcus måtte komme ind til hende.
Men min kæreste siger der er en lov om at piger og drenge ikke må dele værelse, når den ene er fyldt 7 år. Og det gør Mille jo snart.
Pernille.