Brev:
Står op i sengen
18. november 2011
Alder:
9 mdr.
Står op i sengen
Hej Helen.
Min dreng på 9 mdr. stiller sig op i sengen når han skal sove.....
Han kommer i seng kl. 20.00 og har sidst sovet fra kl 16 til kl 17. Så får vi aftensmad kl ca 18, hvor han allerede viser tegn på træthed. Han får lidt mad men er ikke rigtig sulten. Så han får lov til at lege lidt selv inden vi begynder putteritualet.
Han er lige begyndt at hejse sig op af møblerne, som han synes er rigtig spændende og gør det hele tiden. Når vi så starter putteritualet og han skal sove er han helt oppe at køre. Og vi har svært ved at få ro på ham. For ham er det hele så spændende at være vågen at han bliver for overtræt. Så når vi prøver at ligge ham rejser han sig bare hele tiden og græder.
Hvad gør vi? Har læst din bog om at sove.
Kærlig hilsen
Lotte