Brev:
Flaske - 1 mdr.
14. november 2011
Alder:
1 mdr.
Flaske - 1 mdr.
Kære Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål..
Jeg skal til samtale i dagplejen ca en time. Regner med at mormor så lige skal være hos lillebror imens - og at han er spist godt af inden jeg kører... men hun vil gerne som sikkerhed lige ha så hun kan give ham en trøstetår af flaske.
Kan jeg godt give ham en mme fra brik eller skal det være mit eget mælk..? Jeg har lige malket lidt ud for at prøve, men jeg har ingen planer om at han skal ha flaske andet end hvis det er til nød som denne situation...
Venlig hilsen
Camilla