Brev:
Min datter vil kun falde i søvn med flaske
12. november 2011
Alder:
4 mdr.
Min datter vil kun falde i søvn med flaske
Hej Helen:)
Tusind tak for dine råd vedr min datters ernæring og udvikling det har hjulpet rigtig meget og givet mig ro i sindet:)
Jeg har nu et nyt sps. Det er som om min datter har lært kun at sove, når hun får mad for hun vil kun falde i søvn, når hun får flaske. jeg kan ikke helt finde ud af om det handler om vane eller at hun ikke bliver mæt nok. Selvom hun lige har fået flaske skal hun have igen, når hun skal sove og så spiser hun så meget hun vil have og falder i søvn. Hun hader sutten og vil slet ikke have den. Når jeg giver hende sutten laver hun sådan et ansigt som om hun skal kaste op, men når hun har fået lidt mælk ved sengetid og hun har spist så meget hun vil have, vil hun gerne tage sutten.
Jeg har regnet frem til at hun får ca 900 ml i døgnet. Hun er 20 uger, alså lidt over 4 mdr og vejer 7,7 og er 63 cm.
Hvordan får jeg hende til at sove uden mælk og tror du det handler om sult eller vane?
Glæder mig til dit svar:)
Venlig hilsen
Nina