Brev:
Vågen om natten - 0 mdr.
10. november 2011
Alder:
0 mdr.
Vågen om natten  - 0 mdr.
Hej Helen
Så har vi fået en lille pige i familien. Hun er nu 10 dage og hun trives rigtig godt. Sover og spiser og er begyndt at være mere vågen og kigge rundt.
Om natten mellem ca. kl. 02.00 og 04.00 er hun dog vågen. Det starter med hun vågner og bliver ammet og herefter falder hun ikke rigtig i søvn igen. Hvis jeg svøber osv. falder hun i søvn, men vågner når jeg ligger hende. Prøver alt nusser osv. det ender med endnu mere amning, prøver at putte igen og sådan går det et par timer hver nat.
Er der noget at gøre? Eller er det bare at bide i det sure æble?
Hilsen Linda