Brev:
Spisesituation - 3 mdr.
6. november 2011
Alder:
3 mdr.
Spisesituation - 3 mdr.
Hej!
Jeg har en lækker lille dreng på 3 måneder. Han er godt tilpas og maven fungere fint. Over den sidste uge er spisesituationerne blevet besværlige og tager lang tid. Han får 5 flasker om dagen. Som det ser ud pt. spiser han troligt 100 - 110 ml. herefter afviser han blankt.
Vi forsøger os meget frem og har fundet ud af han i døsig tilstand kan spise 50 ml. mere eller tømme flasken som er på 200 ml. Vi har også flere gange måtte opgive at få mere i ham. Vi undre os meget over hvorfor det er blevet sådan. Er det fordi han allerede nu savner skemad??
Stor hilsen en mor.