Brev:
Madvaner - 23 mdr.
4. november 2011
Alder:
23 mdr.
Madvaner - 23 mdr.
Hej Helen
Endnu et spørgsmål vedr.: min søn på snart 2 år.
Han er meget kræsen og spiser ikke meget hjemme hos os. Jeg kan se du holder et foredrag i november, men kan desværre ikke høre dig der, derfor får du lige et spørgsmål her i stedet.
Min søn spiser næsten ikke noget til aften og når vi har weekend. Dagen starter altid med havregrød hvilket han er glad for. men så går det næsten også i stå der. Vi sidder altid sammen og spiser om aftenen, men det er meget sjældent han spiser et ordentligt måltid. vi prøver med alt slags mad, og laver måltidet til en hyggelig stund hvor vi sidder og taler om dagen. jeg presser ham ikke til at spise, da jeg ved han spiser godt og varieret i vuggestuen, men det ender tit med han så er sulten senere på aften og vil have en banan eller andet frugt. har du et forslag til hvordan man kan mindske kræsenheden?
Hvornår kan man kræve at han sidder med ved bordet til aften? nu sidder han ofte kun få minutter og vil så ned og lege hvilket han får lov til.
Venlig hilsen
Malse