Brev:
Må man holde sin hånd for barnets mund?
5. juli 2003
Alder:
3 år
Må man holde sin hånd for barnets mund?
Hej!
Jeg vil gerne spørge til en vane, min søster og hendes ældste datter på 3 har fået.
Min søster holder meget ofte sin pige for munden. Foreksempel når hun får læst højt, har min søster hånden tæt over hendes mund hele tiden.
Min søster siger, at min niece godt kan lide at få holdt en hånd over munden, og tit selv griber hendes hånd og fører den op, så den dækker over hendes mund.
Men er det egentlig en sund vane?