Brev:
Fedtstof i maden - 7 mdr.
1. november 2011
Alder:
7 mdr.
Fedtstof i maden - 7 mdr.
Hej Helen
Min dreng er snart 7 mdr og får mos og grød med MMEpulver iblandet, samt en tsk fedtstof også. Men er det overhovedet nødvendigt når der er MME i?
Hvornår udfaser man brugen af MME i mos/ grød og bruger sødmælk istedet?
Med venlig hilsen
Louise