Brev:
Sport og amning
5. juli 2003
Alder:
2 mdr.
Sport og amning
Jeg har en dejlig pige på to en halv måned. Jeg vil gerne tabe mig og syntes ikke det lykkes ved udelukkende at amme. Jeg dyrker konditionstræning tre gange om ugen.
I de sidste par dage har jeg haft problemer med at amme. Min datter vil ikke tage ved brystet, selv om hun virker sulten. Smager mælken anderledes? Hun vil spise den, hvis jeg malker ud. Eller er det fordi hun ikke vil vente på nedløbsrefleksen ? Det er meget ubehageligt og frustrerende når hun ikke vil spise men bare bliver rasende og skriger.
Jeg ved dog at min nedløbsrefleks godt kan lade vente lidt på sig. Hvad gør jeg?
Vil hun før eller siden blive så sulten at hun spiser, eller skal jeg give hende en flaske?