Brev:
Kamp om flasken
13. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Kamp om flasken
Hej Helen
Det er en kamp hver gang min datter skal have flaske. Så både min datter og jeg bliver ked af det. Er også bange for en tvinge hende for meget, så der kommer noget dårligt ud af det. Men det er så frustrerende, når hun bliver sur fra det øjeblik, jeg tager flasken frem. Og hun skal jo have mælk?
Med venlig hilsen
den frustrerende mor