Brev:
Pasta
12. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Pasta
Hej Helen
Hvilken slags ris og pasta er bedst at bruge, når man starter ny mad op? Almindelig eller fuldkorns? Er selv meget glad for fuldkorn, så håber at det er okay at bruge.
Venlig hilsen
Mig