Brev:
Problem med renlighed i børnehaven
12. oktober 2011
Alder:
3 år
Problem med renlighed i børnehaven
Hej Helen,
Min søn startede i børnehaven i september og har taget det hele rigtig flot og virker meget glad for at være der. Han blev renlig i sommers og kommer selv og siger, når han skal på potten, hvilket vi jo er meget stolte af :-)
I børnehaven sker der dog af og til uheld, tror simpelthen der sker for meget, og så kan han godt glemme det (herhjemme sker faktisk aldrig uheld)
Nu har han imidlertid de sidste 4 dage tisset når de er ude og lege, og han har jo regnbukser på, så det bliver først opdaget når de kommer ind igen, tror simpelthen ikke han vil gå glip af noget, så han lader være med at fortællle han har tisset i bukserne.... Jeg har talt med pædagogen om det, da det jo er alt for koldt at gå ude med så våde bukser i flere timer.... hun siger de altid er ude og tisse med ham, inden de går ud, men det er jo åbenbart ikke nok.
SÅ mit spørgsmål er, skal jeg simpelthen sende bleer med, han kan få på, når de skal ud ? Eller hvordan skal jeg gribe den an.
Mange hilsner Lene