Brev:
Skemad - 3 mdr.
11. oktober 2011
Alder:
3 mdr.
Skemad  - 3 mdr.
Hejsa Helen.
Og forresten tak for rådet ang. sovevaner, vi arbejder stærkt på det....
Da min datter er 3 mdr. og måske snart klar til skemad. Og jeg er en meget gør det selv kvinde. (er imod tilsætningsstoffer og sprøjtet mad). Vil jeg gerne lave både frugt og grøntsagsmos og så fryse det ned, så det er klar, når hun er klar.
Men hvor længe kan det holde sig i fryseren. Jeg vil nemlig gerne amme så længe jeg kan også gerne forbi de 4 måneder, hvis det altså er en god ide? og hvis det er muligt og hun ikke får brug for andet end mit mælk. Men så er det måske for tideligt at begynde at lave til fryseren? Jeg har nemlig en have, der snart skal høstes nu.... og det er jo økologisk. Jeg kan vel også blancere grøntsagerne og så koge det senere til mos, eller hvordan? pære og æbler har jeg skåret i tern og frosset ned, det er vel også ok? Det er i hvertfald skørt at købe, når jeg har i haven! Men jeg vil jo ikke give noget der er for gammelt eller vitaminfattigt.
Håber du kan hjælpe :-)
Emmas mor