Brev:
Vågner ulykkelig
10. oktober 2011
Alder:
3 mdr.
Vågner ulykkelig
Hej
Min søn på 3,5 måned er begyndt at sove meget bedre, og det er jo super dejligt.
Vi har bøvlet lidt med søvnfaser og det har også hjulpet at stå vagt ved seng eller barnevogn for at kunne hjælpe ham til at sove viderer. Jeg troede han var ulykkelig fordi han vågnede for tidligt efter 45 minutter førhen og det tror jeg stadig, men har du et bud på, hvorfor han ofte er ulykkelig selv efter en lur på 2,5 time???
Det er ligesom han vågner alt for pludseligt, græder inden han åbner øjnene. Jeg skal ofte bruge min. 5 minutter på at trøste ham bagefter. Dette er mit første barn og har førhen passet min venindes børn og når jeg har hentet dem i barnevognen er jeg altid blevet mødt af et kæmpe smil.
Jeg har ikke indtrykket af det er fordi han er sulten, der går ofte 30 min fra han er vågnet til han vil have mad. (Flaske som han får hver 3-4 time) Hvis jeg tilbyder det når han vågner ulykkelig bliver han gal! Det er både galt i hans seng i barnevognen og hvis han sover i sengen ved siden af mig. Han starter med at græde, det er sjældent han får en dejlig rolig start med et smil.
På forhånd tak.