Brev:
Ligge i barnevognen
9. oktober 2011
Alder:
3 mdr.
Ligge i barnevognen
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Jeg har endnu et problem jeg bøvler med.
Min datter på 3 måneder vil ikke længere lægges i barnevognen, når hun er vågen. Hun skriger, så snart hun opdager, hvor hun er. Jeg går som regel med hende lidt, i håb om at det kan hjælpe, men det gør det oftest ikke. Gråden tiltager bare i styrke.
Så tager jeg hende op, trøster hende og lægger hende igen, men så starter gråden bare forfra.
Hun sover i sin barnevogn om dagen, og når jeg lægger hende i den næsten sovende, er der som regel ikke noget problem. Så sover hun videre. hvis hun sover helt, når jeg lægger hende, kan hun alligevel godt sove i 2-3 timer i vognen. Hun protesterer ikke her.
Det er altså kun, når hun er vågen, at vi bøvler. Men der er besværligt nok. Kan du hjælpe?
Med venlig hilsen
Malene