Brev:
Morgenmad - 20 mdr.
20. september 2011
Alder:
20 mdr.
Morgenmad - 20 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige brug for et godt råd omkring morgenmad.
Luna er nu godt 1,5 år og har i et godt stykke tid spist havregryn m/mælk og en lille bitte smule sukker.. Men nu er hun holdt op med at spise morgenmad når det er havregryn - jeg tror simpelthen hun er træt af det - det kan vi andre jo også blive hvis vi får det samme hver dag.. Jeg har prøvet med havregrød - det vil hun absolut ikke have - hvilket ikke kommer bag på mig da hun aldrig rigtig har brudt sig om grød..
Hun vil gerne spise cornflakes - men vi er bare bange for de ikke mætter hende nok. Derudover har vi prøvet med youghurt (økologisk jordbæryoughurt) det ryger selvfølgelig også fint ned men er bare i tvivl om det er godt hun får youghurt til morgenmad.. Er det ok hvis der kommer müsli på så det giver mere næring og mæthed..?
Nå jeg har brug for nogle gode råd til hvad jeg kan servere til hende om morgenen, som både er nærende og sundt og som hun vil spise :-)
Vi har ikke alverden tid om morgenen og hun er lidt langsom til at spise, så det skal være noget der er forholdsvis nemt at gå til..
På forhånd tak og glæder mig til at hører dine tanker..
Med venlig hilsen
Kristina