Brev:
Kalktilskud - 4 år
18. september 2011
Alder:
4 år
Kalktilskud - 4 år
Hej Helen.
Min søn der lige er blevet 4 år er holdt op med at drikke mælk. Jeg tror ikke at han bryder sig om det længere. Han har aldrig fået juice, kakaomælk el.l., kun mælk og vand, men nu vil han altså kun have vand. Sjovt nok stoppede jeg med at kunne lide mælk i samme alder.
Han spiser ca 3 dl yoghurt hver morgen samt lidt ost ca hver anden dag. Bør jeg give ham kalktilskud?
Tak :-)