Brev:
Rugbrød og grøntsagsmos
12. september 2011
Alder:
8 mdr.
Rugbrød og grøntsagsmos
Hej.
Når nu min datter på et tidspunkt spiser rugbrød er det så det hun får til middagsmad med eks. fiskepålæg og noget grønt..... Og udgår grøntsagsmosen så ikke???
Skal det gøres stille og roligt..?
Hilsen