Brev:
Tænder: Hvor langt tid går der før de er helt oppe?
12. september 2011
Alder:
9 mdr.
Tænder: Hvor langt tid går der før de er helt oppe?
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. min søns første mælketænder.
Han har fået to fortænder i undermunden. Det er ca. en måned siden de begyndte et titte frem. Men det er som om, der ikke sker mere nu, og de er altså stadig kun ca. 2-3 mm høje.... er det normalt?
Jeg bliver jo lidt bekymret for, at der kan være noget galt....
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Gitte