Brev:
Står for tidligt op, og sover for lidt
12. september 2011
Alder:
12 mdr.
Står for tidligt op, og sover for lidt
Hej, igen,
vores datter, der lige er blevet et år, er begyndt på at stå meget tidligt op (5 - 5.30) det er simpelthen alt for tidligt, både for mig, men så sandelig også for hende! hun er pylret og træt stadigvæk, men lige meget hvad jeg gør, kan jeg ikke får hende til at sove mere der.
Jeg stoppede med at amme for en måned siden, og der kunne jeg godt få hende til at sove et par timer mere.
Nå, men hun kommer så i vuggestue ved en 9 tiden, og kommer ud og sove kl 10. men, hun sover ofte kun 30-45 min.
Hun bliver hentet kl 15 hvor jeg nogen gange kan få hende til at sove 30 min. hvis jeg går en lang tur, ellers ikke.
Så kommer hun i seng kl. 19-19.30.
Jeg ved godt at det er forskelligt hvor meget børn sover, og hvad de har brug for, men jeg har en datter, der bare konstant virker træt.
Hvad gør jeg?