Brev:
Skemad kontra rugbrødshapsere
5. september 2011
Alder:
7 mdr.
Skemad kontra rugbrødshapsere
Hej igen Helen,
Tak for dit svar om soverytme for min søn Casper på 7 måneder. Jeg er straks gået i gang med at efterleve dit forslag til mad/soveplan og kan da fortælle, at han nu tager sin eftermiddagslur og sov indenfor 5 min. - uden sut !!! ;0)
Jeg har dog et enkelt spørgsmål. Du skriver, at jeg max skal give ham 1 dl. skemad i forbindelse med måltiderne, så han drikker mere mælk. Vi er dog allerede gået over til rugbrødshapsere til frokost, som han nyder at sidde og gumle på. Hvor meget skal jeg så give ham af det i forhold til 1 dl. skemad ?
På forhånd tak ;0)
Kærlig hilsen
Mette og Casper