Brev:
Varm grøden igen
4. september 2011
Alder:
5 mdr.
Varm grøden igen
Hej Helen,
Jeg laver selv grød til min datter på 5 måneder med modermælkserstatning. Jeg laver en potion, så jeg har til de to efterfølgende dage også.
Mit spørgsmål er om det er ok, at varme grøden igen, når jeg bruger modermælkserstatning?
Med venlig hilsen
Maria