Brev:
Mad, salt og ost
4. september 2011
Alder:
8 mdr.
Mad, salt og ost
Kære Helen,
Først og fremmest tusind tak for din fantastiske brevkasse. Jeg har virkelig fundet meget information og inspiration herinde. Jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjort, hvis din brevkasse ikke eksisterede.
Min datter er nu blevet 8 måneder. Jeg har nogle spørgsmål omkring kosten til hende.
- Gør det noget hvis der er lidt salt i maden nu?
- Må hun godt få købe-leverpostej?
- Hvilke oste må hun få? Kan det feks være ostehaps og den leende ko?
- Skal der smør på brødet?
Jeg er igang med at skrive et lidt længere brev til dig angående søvn. Så du hører snart fra mig igen:-)
Kærlig hilsen
en mor til lille pige